پک پذیرایی ترحیم ، پک ترحیم لاکچری و پک ترحیم ارزان + لیست قیمت پک ترحیم

پک ترحیم

این روزها پک ترحیم و پک میوه ترحیم را در همه جا می توان دید . داخل  مساجد ، در بهشت زهرا در مراسم خاکسپاری ، مراسم هفتم ، مراسم چهلم و …  . اما یکی از دلایل استفاده از پک های ترحیم امروزی ، کرونا بوده است که شکل و شمایل مراسمات ختم و عزاداری را تغییر داده است . در مراسمات ختم ، خبری از سینی حلوا و خرما نیست و دیگر نمی توان یک قاشق چایی خوری داخل سینی حلوا گذاشت و تعارف کرد. همه چیز ، تک نفره شده از حلوا تک نفره و خرما تکنفره گرفته تا پک میوه ختم تک نفره و پک غذای بیرون بر و پک ترحیم و … .

دیگر نمی توان از کسی انتظار داشت برایمان پک میوه ترحیم تهیه کند و یا بسته بندی میوه ترحیم را انجام دهد و یا برای خرید میوه ترحیم ،  ساعت 3 و 4 صبح میوه و تره بار  برود . یا حتی برای مراسم ختم خرما گردویی درست کند یا حلوا درست کند و یا حتی پذیرایی مراسم ختم را انجام دهد .

شوک ناشی از مرگ عزیزان آن‌قدر زیاد است که گاهی فکرمان به هیچ جا نمی‌رسد و حوصله هیچ کاری را نداریم چه برسد به اینکه بخواهیم پک ترحیم بسته بندی کنیم. از طرف دیگر، عدم پذیرایی از مهمانان در مراسم ختم و عزا نیز بی ادبی تلقی می‌شود .
چاره کار اینست که تهیه پک بذیرایی ختم را به راگاپک بسپارید . راگاپک بعنوان تنها شرکت رسمی و تخصصی در زمینه تهیه پک پذیرایی ، بهترین پک را متناسب با بودجه و سلیقه شما تهیه می کند.
 

جهت ثبت سفارش پک ترحیم و پک میوه ترحیم ، از طریق سایت و یا بصورت تلفنی اقدام فرمائید .
تماس تلفنی و واتسآپ   از 8 صبح تا 12 شب  با شماره
09398544603
جهت خرید اینترنتی پک ترحیم کلیک کنید 

محتویات پک ترحیم

معمولا محتویات پک ترحیم را اقلامی تشکیل می دهد که تنظیم کننده قند خون است اقلامی همچون خرما و حلوا از آن جمله هستند که هم قندی محسوب می شوند و هم به نوعی جزء جدای ناپذیر هر مراسم ختم و ترحیم است . اما میوه نیز یکی دیگر از اقلام پذیرایی پک ترحیم است برخی یک میوه (معمولا موز) و برخی دیگر نیز دو یا سه میوه در پک میوه ترحیم قرار می دهند . میوه ها هم بسته به فصل تغییر می کند در کنار موز ، خیار نیز یکی از میوه های ثابت پک میوه ترحیم محسوب می شود . معمولا در بهار و تابستان هلو ، شلیل و کیوی و خیار و موز بهترین گزینه برای پک میوه ترحیم هستند و در پائیز و زمستان هم موز و خیار و سیب ، پرتقال و نارنگی و کیوی گزینه مناسب پک میوه ختم هستند .

در مورد اقلام دیگر پک ترحیم ، بهتر است یک عدد کیک و یک عدد آبمیوه هم داخل پک ختم قرار بگیرد .
قیمت آبمیوه پک ترحیم از 3 هزار تومان تا 9 هزار تومان است و اصلا برندهای متفرقه استفاده نکنید که پشیمان خواهید شد . کیک هم از حدود 2 هزار تومان شروع و تا 8 هزار تومان مناسب پک ترحیم است . بهتر است یک عدد پد الکلی ، یک عدد دستمال کاغذی به همراه کارد و نمک (اگر خیار داخل پک میوه ترحیم باشد) داخل پک ختم بگذارید . 

خرید اقلام خوراکی پک های پذیرایی با قیمت عمده از راگاپک

می توانید از ربان مشکی برای تزئین پک ترحیم (ختم) یا پک میوه ترحیم استفاده کنید . همچنین می توانید از کیک یزدی  یا شیرینی در پک ختم هم استفاده کنید . خرما گردویی و حلوا هم یکی دیگر از اقلام پذیرایی ترحیم است که به نوعی پای ثابت این جور مراسمات است . 

حتما آب معدنی 200 سی سی به تعداد میهمانان تهیه کنید تا سر خاک ، دنبال آب معدنی نگردید . اگر نیاز به آب معدنی خنک داشتید حتما به همکاران ما در راگاپک بفرمائید تا در ساعت مورد نظر برایتان ارسال کنند .

شما می توانید بسته به سلیقه خود ، اقلام داخل پک ترحیم را کم یا زیاد کنید .

قیمت پک پذیرایی ترحیم چقدر است؟

یکی از موارد مهم در انتخاب پک میوه ختم، قیمت پک ترحیم است. راگاپک همواره تلاش کرده است با خرید عمده اقلام پذیرایی ، قیمت پک ترحیم و پک میوه ترحیم را ضمن حفظ کیفیت،  پائین بیاورد . با توجه به نوسان قیمت ها یا بهتر بگم افزایش چندین باره قیمت ها ، نمی توان یک لیست قیمت پک ترحیم چند ماهه تهیه کرد . متاسفانه به دلیل شرایط موجود نمی توان قیمت پک ختم را ثابت نگه داشت . بهتر است قبل از سفارش اینترنتی پک ترحیم ، استعلام قیمت بگیرید .

راگاپک با توجه به بودجۀ شما پک ترحیم استاندارد و با کیفیت را آماده می کند . انتخاب با شماست پک ترحیم اقتصادی  (ارزان) یا پک پذیرایی ترحیم لاکچری . راگاپک به شما اطمینان می دهد بهترین پک متناسب با بودجه شما تهیه کند .

به طور کلی قیمت پک ترحیم از 30 هزار تومان تا 70 هزار تومان است .

لیست قیمت پک ترحیم

جهت دریافت لیست قیمت پک ترحیم و ختم کافیست با شماره زیر از طریق واتساپ یا تماس تلفنی در ارتباط باشید  .

تماس تلفنی و واتسآپ   از 8 صبح تا 12 شب  با شماره 09398544603

پک میوه ختم ارزان

شما می توانید ضمن تهیه یک پک میوه ختم ارزان ، یک مراسم آبرومند برگزارکنید . لزوما خرید پک میوه ترحیم ارزان یا اقتصادی ، به معنای خرید پک بدرد نخور نیست چرا که بسته به سلیقه شما می توانیم به جای یک کیک 8 هزار تومانی یک کیک باکیفیت از برند شیرین عسل با قیمت  3 هزار تومانی بگذاریم . یا اینکه به جای پک جعبه ای ترحیم که حدودا 2 هزار تومان از پک زیپ کیپ ترحیم گرانتر است از پک
زیپ کیپ ترحیم استفاده کنیم .

به جای آبمیوه ، می توانید آب معدنی 200 سی سی استفاده کنید که قیمت پک ترحیم حدودا 4 هزار تومان ارزانتر می شود . به هیچ عنوان استفاده از برندهای نامعتبر و متفرقه جهت تهیه پک میوه ختم استفاده نکنید . برندهای مورد استفاده در راگاپک عب ارتند از تکدانه ، سن ایچ ، سانی نس ، سان استار و فروتلند میهن است .

حدود قیمت پک میوه ختم ارزان (اقتصادی)  از 30 هزار تومان تا 45 هزار تومان است .

پک میوه ترحیم لاکچری (VIP)

در پک میوه ختم لاکچری(VIP) از جعبه مقوایی ترحیم استفاده می شود محتویات پک ترحیم لاکچری شامل سه رقم میوه فصل ، رانی ، کیک مافین شکلاتی یا وانیلی ، پک سه آیتمه (حلوا شیر مخصوص راگاپک ، خرما گردویی مخصوص و میکادو) و آب معدنی کوچک به همراه کارد مشکی ، پد الکلی ، دستمال کاغذی و ربان مشکی است . بسته به سلیقه شما می توان اقلام پذیرایی را تغییر داد .

حدود قیمت پک میوه ترحیم لاکچری 40 هزار تومان تا 70 هزار تومان است که پک ترحیم ذکر شده قیمتی حدود 70 هزار تومان دارد .
 
 

جهت ثبت سفارش پک ترحیم و پک میوه ترحیم ، از طریق سایت و یا بصورت تلفنی اقدام فرمائید .

تماس تلفنی و واتسآپ   از 8 صبح تا 12 شب  با شماره 09398544603 

 

خرید آب معدنی خنک به قیمت عمده در راگاپک

پک میوه ترحیم را می توانید با خیالی آسوده از راگاپک تهیه کنید چرا که هم تضمین کیفیت دارد و هم تضمین قیمت و هم تضمین بازگشت وجه و هم ارسالش رایگانه

حلوا شیر راگاپک

از گذشته تاکنون حلوا ، نماد مراسم ختم و عزا بوده است و به شکل های مختلفی پخته می شود . حلوا زعفرانی ، حلوا شیر ، حلوا سوهانی ،حلوا سیاه ، حلوا عربی ، تر حلوا ، حلوا بروتیکی ، حلوا پسته و …  .   حلوا شیر راگاپک یکی از بهترین انواع حلوا است چرا که ترکیبی از حلوا سوهان ، حلوا زعفرانی و حلوا شیر است و طعم بی نظیری دارد . در حلوا شیر مخصوص راگاپک از بهترین نوع زعفران یعنی زعفران سحرخیز و مصطفوی و بهترین هل یعنی هل اکبر و گلاب دو آتیشه کاشان و پودر پسته و … استفاده می شود . حلوا شیر راگاپک پخت روز بوده و با رعایت کامل مسائل بهداشتی تهیه می شود .  حلوا راگاپک در بسته بندی های مختلفی ارائه می شود که جهت خرید اینترنتی پک تک نفره حلوا ، پک سه آیتمه تک نفره (حلوا ، خرما گردویی و میکادو ) و پک تک نفره دو آیتمه بر روی لینک زیر کلیک کنید .

خرید اینترنتی حلوا شیر راگاپک

چرا باید از پک میوه ختم آماده استفاده ‌کنیم؟

مرگ، یک اتفاق ناگهانی است و نمی توان آنرا پیش بینی کرد و مرگ عزیزان اتفاقی باورنکردنی که شاید به روزها زمان نیاز باشد تا بتوان غم نزدیکان را باور کرد و به زندگی عادی بازگشت . تصور کنید در چنین حالتی باید بدنبال خرید نان و میوه و غذا و … برای مهمانان بود . هماهنگی و خرید قبر ، پذیرایی ، میز و صندلی ، وسیله ایاب و ذهاب ، نهار روز خاکسپاری ، رزرو مسجد و … در این حالت روحی بد ، کار هر کسی نیست . دیگه این روزها با اومدن کرونا نمیشه از کسی توقع داشت یک طرف کار رو بگیره . بهتر است حداقل تهیه پک پذیرایی رو به راگاپک سپرد که با درک صحیح از وضعیت روحی شما و شناخت کامل از کار به بهترین شکل ، پک پذیرایی را آماده کنند .

در پک میوه ترحیم راگاپک ، میوه ها از بین ده ها صندوق میوه انتخاب شده اند. پس از شستشو و خشک کردن ، میوه ها از نظر ظاهری کنترل کیفی شده و پس از تائیدیه در  پک های ترحیم قرار می گیرند . راگاپک با حداقل سود ممکن،  پک میوه ترحیم را تهی می کند .

اهمیت برگزاری مراسم ختم و ترحیم

اگر اهمیت تشریفات مجالس ختم و ترحیم بیشتر از عروسی نباشد کمتر از آن هم نیست . برای خیلی ها ، این آخرین کاری است که برای متوفی انجام می دهند پس تمام تلاششان را می کنند که به نوعی سنگ تمام گذاشته باشند . دادن خیرات و خواندن فاتحه برای متوفی ، حداقل کاری است که می توان انجام داد .

از آنجا که زمان  فوت هیچ کس مشخص نیست نمی توان هیچ برنامه ریزی و آمادگی برای آن داشت فلذا اغلب غافلگیر می شویم . شاید در لحظه فوت ، پولی تو حسابمان نباشد و محبور به قرض کردن از این و اون بشویم . به دلایلی که اشاره شد معمولا بدون برون سپاری کارها و کمک دیگران ، کاری از پیش نخواهیم برد . 

تشریفات ختم شامل رزرو مسجد، رزرو تالار پذیرایی یا رستوران، سفارش و چاپ اعلامیه، کرایه اتوبوس دربستی، پک میوه و تامین پذیرایی، نیروی خدماتی، مداح و سخنران، سفارش و خرید تاج گل،خرید سنگ قبر ، آگهی روزنامه ، میز و صندلی و چادر ، پنکه و سیستم سرمایشی و گرمایشی و …

شاید بتوان گفت مهم ترین بخش تشریفات ختم ، تهیه پک پذیرایی ترحیم باشد که به بهترین شکل راگاپک آنرا انجام می دهد.

با سپردن پذیرایی خود به راگاپک ، مراسم عزاداری را برگزار کنید و با خیالی آسوده در زمان مقرر بسته های پذیرایی ختم را از راننده تحویل بگیرید . 

پک زیپ کیپ ترحیم

پک ترحیم زیپ کیپ ، یک پک یا بسته بندی اصطلاحا نایلونی است که امروزه در مراسمات ختم و عزا جهت پذیرایی از مهمانان استفاده می شود . این پک در بالا بوسیله زیپ کیپ بسته می شود به همین علت به آن، پک زیپ کیپ گفته می شود . پک زیپ کیپ ترحیم یک راهکار بهداشتی جهت بسته بندی است . پک زیپ کیپ ترحیم معمولا به رنگ مشکی است و طرح های مختلفی روی این پک های زیپ کیپ زده می شود .

مهم ترین مزیت پک زیپ کیپ ترحیم :

مهم ترین مزیت پک ترحیم زیپ کیپ ، قیمت مناسب آن است و میتوان گفت مقرون به صرفه ترین پاکت در بازار بوده و مناسب بسته بندی محصولات سبک است.

پک جعبه ای ترحیم

جعبه ترحیم یا پک ترحیم جعبه ای در دو نوع مقوایی و کرافت تولید می شود . برای قرار دادن اقلام پذیرایی مانند میوه، آبمیوه، پرس غذا و غیره جهت پذیرایی و توزیع بین میهمانان در مجالس ختم و ترحیم استفاده می شود.

با فراگیری کرونا بهتر است از پک ها یا جعبه های بسته بندی شده استفاده کرد . پک یا جعبه ترحیم یکی از انواع پک های بسته بندی است که می توان از آن در محالس ختم و عزا استفاده کرد . معمولاً در مراسم ترحیم برای پذیرایی از مهمانانی که برای عرض تسلیت و همدردی آمده اند، از پک های بسته بندی شده استفاده می شود.

برگزاری مجالس ختم همانند مجالس شادی ، نیازمند یک برنامه ریزی است اما از آنجائیکه به یکباره اتفاق می افتد انسان را غافلگیر می کند فلذا می بایستی به شرکت هایی همچون راگاپک که در این زمینه چند سالی است در حال فعالیت هستند اعتماد کرده و پذیرایی را به آنها واگذار کرد .

زمان و نحوه ارسال پک ترحیم :

در راگاپک ارسال در کمترین زمان ممکن انجام می شود. برای مشتریان تهرانی ارسال با پیک و یا اسنپ صورت می گیرد و ارسال به شهرستان نیز از طریق باربری و یا پست صورت می گیرد.

پک ترحیم جعبه ای شماره 1 از نوع مقوایی (مقوای بهداشتی ) و پک ترحیم جعبه ای شماره 2 از نوع کرافت می باشد .

ابعاد : ابعاد پک ترحیم جعبه ای    12*12*

پک مقوایی ترحیم

پک مقوایی بهداشتی ترحیم

 خرید پک خالی ترحیم

خرید پک پذیرایی مراسم ختم

قیمت پک ترحیم

قیمت پک ترحیم بستگی به تعداد سفارش شما دارد و خرید پک ترحیم زیر 200 عدد 

سوالات متداول

برای سفارش پک مراسم ختم، باید چند روز قبل اقدام کنیم؟

برای سفارش پک پذیرایی مراسم ختم، باید حداقل24 ساعت قبل از  روز مراسم، سفارش خود را ثبت کنید. میوه ها صبح روز مراسم به صورت سورت شده تهیه و پس از شستشو، خشک شده داخل پک ها قرار می گیرند .

جهت سفارش پک مراسم ختم در روز مراسم لطفا با شماره 09398544603   و یا شماره ثابت 55921148 تماس داشته باشید.

آیا پک دفاعیه هم دارید ؟

بله راگاپک انواع پک پذیرایی دفاعیه ،پک مهد کودک ، پک عصرانه ، پک صبحانه و همایش را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.

حداقل تعداد سفارش جعبه ترحیم چقدر است؟

جعبه ترحیم در بسته های ۵۰ عددی به فروش می‌رسد. تعداد سفارش جعبه ترحیم می بایستی مضربی از 50 باشد .

Main Menu