رزرو رستوران و تالار پذیرایی بهشت زهرا برای مراسم خاکسپاری و ترحیم

برای رزرو رستوران بهشت زهرا کافیست با شماره 09398544603 تماس بگیرید. راگاپک امکان رزرو رستوران و تالارهای بهشت زهرا را فراهم کرده است. به طور کلی بهشت زهرا دارای دو رستوران و تالار پذیرایی در داخل است و یک رستوران نیز در محوطه حرم مطهر امام خمینی (ره). رستوران و تالار بهشت یکی از رستوران های داخل بهشت زهرا است که در داخل بهشت زهرا و جنب قطعه 1 بهشت زهرا قرار دارد. از نظر جای پارک، هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما به راحتی می توانید خودروی خود را در نزدیکترین محل به ورودی تالار پارک کنید. از آنجا که این رستوران در طبقه همکف قرار دارد هیچ نیازی به آسانسور وجود ندارد و به راحتی افراد مسن و … می توانند حتی با ویلچر به داخل تالار بهشت بیایند. بعضی از رستوران‌ها امکان رزرو آنلاین از طریق وبسایت یا اپلیکیشن موبایل خود نیز فراهم می‌کنند. در صورتی که مایل به رزرو آنلاین هستید، پیشنهاد می‌شود وبسایت رسمی رستوران بهشت زهرا را بررسی کنید و از امکانات آن استفاده کنید. همچنین، در صورت نیاز به کمک بیشتر، من همیشه آماده‌ام که شما را راهنمایی کنم

رزرو رستوران بهشت زهرا

رستوران و تالار مرکزی بهشت

امکانات

منوهای مجموعه

پیشنهادات راگاپک

لینک‌های مفید

پذیرایی از مهمانان در مراسم ختم

در سایت بهشت زهرا

سوالات متداول

بله . اگر در همان روز قصد دارید پک تهیه کنید می بایستی با تلفن 09398544603 و یا 02155921148  جهت ثبت سریع سفارش تماس حاصل فرمائید .

جهت ثبت سفارش پک ترحیم ، بهتر است یک یا دو روز قبل هماهنگ بفرمائید .

بله . راگاپک تهیه انواع پک پذیرایی اعم از پک همایش و سمینار ، پک دفاعیه ، پک مهد کودک ، پک صبحانه و پک عصرانه و همچنین پک های مناسبتی همچون پک افطاری و پک سحری را نیز انجام میدهد .

ارسال کلیه پک های ترحیم آماده بالای 100 عدد به بهشت زهرا و شهر تهران رایگان است . در مورد دیگر اقلام همچون پک خالی ترحیم ، کیک و یا آبمیوه و … در شهر تهران اسنپ و خارج از شهر تهران با تیپاکس انجام می شود .

معمولا پک مبوه ترحیم شامل یک یا چند میوه و یک آبمیوه و کیک و یا پک حلوا و خرما و میکادو می باشد .

برای ثبت سفارش پک ترحیم در همان روز باید تلفنی ثبت کنید در غیر اینصورت علاوه بر سفارش تلفنی می توانید از طریق سایت نیز ثبت سفارش کنید .

بله. شما می توانید پک را به صورت کاملا سفارشی انتخاب نمائید .

بله شما می توانید پک خالی ترحیم که از جنس مقوایی است و به آن پک مقوایی ترحیم هم می گویند را به صورت جداگانه از راگاپک خریداری کنید .

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu